FAQ: Často kladené otázky ohľadom servisu Vašich zariadení

Dôležité informácie od vedenia fóra
Používateľov profilový obrázok
ITMasters
VIP
VIP
Príspevky: 9
Dátum registrácie: Ne, 25. Februára 2024, 23:48

FAQ: Často kladené otázky ohľadom servisu Vašich zariadení

Príspevok od používateľa ITMasters »

Nižšie sme Vám spísali Vaše najčastejšie otázky ohľadom servisných prác, ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať!

Prečo si mám dať opraviť zariadenie priamo u Vás a nie niekde inde ?
- Sme slovenská firma s tímom profesionálov a ročne nám prejde rukami cez 500 opravených zariadení. Opravám zariadení sa aktívne venujeme už viac ako 15 rokov, máme bohaté skúseností a mnoho náhradných dielov skladom. Na opravené zariadenie poskytujeme záruku a vieme Vám zabezpečiť aj doručenie zariadenia kuriérom priamo k nám a po oprave naspäť k Vám.

Aký typ zariadení servisujete?
- Servisujeme hlavne : počítače, notebooky, mobilné telefóny, tablety, smart-hodinky, herné konzoly, monitory, televízory, tlačiarne, ale po dohode vieme zabezpečiť servis aj iných elektronických či smart zariadení.

Poskytujete aj záručné opravy ?
- Nie, sme pozáručný servis a neposkytujeme záručné opravy (záručné opravy realizujeme iba na naše servisné úkony)

Platí sa u Vás diagnostický poplatok ?
- Diagnostika je účtovaná iba vtedy, ak zákazník zamietne ďalšie riešenie či opravu. Ak zákazník súhlasí s cenou opravy diagnostika sa neúčtuje.

V akej výške je účtovaný diagnostický poplatok ?
- Záleží od konkrétneho zariadenia a jeho chyby ale väčšinou sa táto suma pohybuje od 20 do 60€.

Ako dlho trvá diagnostika poškodeného zariadenia, keď neviem jeho chybu?
- Z našich bohatých skúseností vieme zaručiť, že diagnostika pre určenie chyby je riešená do 24 hodín od doručenia zariadenia do nášho servisu. V zložitejších prípadoch ako napríklad rozobraté zariadenie niekým iným, nekompletné zariadenie alebo zariadenie poškodené tekutinou môžu byť diagnostikované aj dlhšie a ich orientačný čas pre určenie chyby je do 48 hodín od doručenia zariadenia do nášho servisu.

Môžem Vám k zariadeniu doručiť aj vlastné náhradné diely ?
- Vo väčšine prípadov nie, ale existujú výnimky kedy áno (napr. klonovanie dát na Váš iný harddisk a pod.) Ale zásadne neprijmeme od zákazníkov akékoľvek náhradné diely typu vlastný displej z Aliexpressu a pod. pretože na takéto opravy nie sme schopní poskytnúť záruku.

Môžem Vám doručiť zariadenie, ktoré je stále v záruke na servis, čistenie alebo výmenu komponentov ?
- Áno, väčšinu takýchto zariadení vieme servisovať aj počas štandardnej 2 ročnej záruky bez jej straty či poškodenia plomb, záleží od typu konkrétneho zariadenia. Pri objednávaní servisu takéhoto zariadenia to ale treba uviesť!

Čo ak moje zariadenie záručný servis odmietol opraviť na základe mechanického poškodenia, alebo je oprava pre mňa príliš drahá ?
- Môžete nám priniesť aj takéto zariadenia, samozrejme ich vieme opraviť / servisovať, ale je vysoko pravdepodobné, že ďalej v záruke už nebude nakoľko ho budeme musieť rozobrať a "porušiť" záručné plomby

Čo ak moje zariadenie záručný alebo iný servis odmietol opraviť na základe chyby, ktorú nedokážu opraviť alebo je nerentabilná ?
- Môžete nám priniesť aj takéto zariadenia, samozrejme ich vieme opraviť / servisovať. Často dokážeme opraviť aj chyby, ktoré záručný alebo iný servis opraviť nevie alebo navrhnú výmenu celej základnej dosky, ktorú my vo väčšine prípadov dokážeme opraviť a vyjde to cenovo omnoho lacnejšie.

Môžem Vám doručiť aj zariadenie, ktoré som si už rozobral alebo skúšal opravovať sám no nefunguje?
- Áno, ale iba po predošlej dohode s naším technikom a po nafotení poškodenia či poruchy. Ak Vám budú chýbať nejaké diely či skrutky, dokážeme ich z našich zásob doplniť.

Aká je záručná doba na Vami vykonané opravy / servisné práce ?
- Záručná doba na pozáručné opravy je zo zákona 6 mesiacov, ale na niektoré opravy a servisné práce dokážeme dať záruku až 12 alebo 24 mesiacov, o čom je zákazník informovaný.

Aká je záručná doba na Vami vymieňané NOVÉ komponenty / súčiastky ?
- Štandardne je záručná doba na nové komponenty a súčiastky 24 mesiacov ,ale na vybrané komponenty a súčiastky to môže byť aj viac, o čom je zákazník informovaný

Aká je záručná doba na Vami vymieňané REPASOVANÉ komponenty / súčiastky ?
- Štandardne je záručná doba na repasované komponenty a súčiastky 12 mesiacov ,ale na vybrané komponenty a súčiastky to môže byť aj viac, o čom je zákazník informovaný

Ako dlho bude oprava môjho zariadenia trvať ?
- Doba opravy je pri každom zariadení a rôznych chybách individuálna a zákazník je ešte pred servisom informovaný o dĺžke opravy resp. dobe dodania náhradných dielov ak ich nemáme na sklade. Za predpokladu, že náhradné diely na konkrétny servisný úkon máme skladom, doba opravy trvá približne 2 až 3 dni.

Čo ak má, moje zariadenie viacero chýb, budem platiť za jednotlivé servisy vyššiu sumu zrátaním viacerých úkonov?
- V takomto prípade pristupujeme k výpočtu finálnej ceny opravy individuálne, za predpokladu že je zariadenie zaslané jeden krát a máte záujem o viac služieb (napríklad vyčistenie a prepastovanie + oprava mechaniky) Celkovo Vás teda takýto servis vyjde menej a nie je potrebné sumy za opravu sčítavať, pretože zariadenie rozoberieme iba raz a tým pádom je celková suma opravy nižšia. Pre orientačné nacenenie takéhoto servisu, nás neváhajte kontaktovať.

Je potrebné s mojím zariadením zaslať aj príslušenstvo?
- Nie, vo väčšine prípadov nám stačí iba zariadenie bez príslušenstva za predpokladu, že Vaše príslušenstvo funguje správne a nemáte záujem o servis zariadenia aj príslušenstva naraz (káble, joysticky, ovládače a podobne).

Ako Vám môžem moje zariadenie doručiť ?
- Zariadenie môžete doručiť :
-- osobne na predajni v Senci (Lichnerova 22, 903 01, Senec, predajňa a servis ITMasters)
-- po objednaní servisu vieme zabezpečiť vyzdvihnutie poškodeného zariadenia a doručenie opraveného zariadenia kuriérom

Vykupujete poškodené zariadenia?
- Áno, väčšinu poškodených zariadení vykupujeme, pre cenovú ponuku nám treba zaslať popis chyby zariadenia a zopár fotiek

Ako Vás mám kontaktovať ?
Kontaktovať nás môžete :
-- priamo prostredníctvom tohto fóra v téme servisu na Vaše konkrétne zariadenie
-- súkromnou správou profilu ITMasters na tomto fóre
-- mailom na servis@itmasters.sk alebo servis@gamingzone.sk
-- hovorom na telefónne číslo +421 910 123 898
Napísať odpoveď

Návrat na "Správy od vedenia fóra"